Cégbemutató

A Kabinet 3000 Szolgáltató Kft-t 1999-ben alapítottuk. Cégünk nevét 2007-ben székhelyváltoztatást követően Kabinet FM Létesítményüzemeltető, Kivitelező és Kereskedelmi Kft-re módosítottunk. 2021.01.01-től kezdődően jogutódlással cégünk új társasági formában működik tovább Kabinet FM Létesítményüzemeltető, Kivitelező és Kereskedelmi Zrt. néven. Cégünk tevékenysége kezdetben tervezésre, projekt menedzselésre terjed ki, 2001-ben azonban az NI Hungary Kft (Debrecen) épületének üzemeltetésével új irányt vett működésünk. Előtérbe került a műszaki üzemeltetés, épületgépészeti, elektromos és technológiai kivitelezés. A tevékenységi kör bővülésével növekedett a megrendelőink, munkatársaink száma, illetve gyarapodott cégünk árbevétele. A piaci igények változásaihoz igazodva, illetve a cég több lábon állása érdekében egyre nagyobb hangsúlyt kapott az üzemeltetés mellet a kivitelezés, melyet szeretnénk tovább erősíteni, a műszaki üzemeltetés jelenlegi színvonalának megtartása mellett. Az utóbbi években tevékenységünket a villamos elosztók gyártásával illetve a légcsatorna rendszerek tisztításával egészítettük ki, amely jól illeszkedik szakmai területeinkhez.

 

A Kabinet FM Zrt. célja:

a megrendelők magas színvonalú kiszolgálása, melyet a velük folytatott folyamatos kapcsolattartással, dolgozóink ismereteinek szinten tartásával, javításával (belső oktatások, tanfolyamok, előadások látogatása, stb.) igyekszünk fenntartani,
vevői elégedettség megtartása, javítása, melyet évente ismétlődő igényfelméréssel biztosítunk, – stabil háttér biztosítása, mind a megrendelők, mind a munkavállalók felé,
a meglévő és évek óta jól működő ISO 9001 minőségirányítási rendszer fenntartása, megrendelőink teljes körű megelégedettsége és ügyvitelünk követhetősége érdekében.
Az elmúlt években bevezetésre került az ISO 14001 Környezetközpontú irányítási rendszer (KIR), illetve az ISO 28001 Munkahelyi egészségvédelem és biztonság irányítási rendszer (MEBIR).
folyamatos, igény szerinti műszaki, informatikai fejlesztés,
dolgozóink számára jó légkörű munkahely biztosítása, csapatszellem erősítése és folyamatos motiváció, elismerés.

 

Cégünk jelszavai: szakértelem és megbízhatóság.

  • Szakértelem, melyet jól képzett munkavállalóink, az ő folyamatos képzésük és megfelelően kiválasztott alvállalkozók hálózata biztosít.
  • Megbízhatóság, melyet a határidők pontos betartása, korrekt árképzés és a vevőközpontú szemléletünk biztosít.
  • Munkánkat, tevékenységünket igyekszünk a megrendelőink kérései szerint alakítani. Rugalmasan kezeljük a változó igényeket, melyet mi sem bizonyít jobban, mint referencia és ajánló leveleink valamint több éves partneri kapcsolataink.
  • Cégünk rugalmasságát bizonyítja, hogy nemcsak székhelyünk közelében, hanem akár az ország bármely pontján is működőképes részleget tudunk fenntartani (Jabil Global Service – Szombathely, Bridgestone Tatabánya Kft, kazánház – Környe, MNB kazánüzemeltetés – Budapest, Robert Bosch Kft – Miskolc, Coloplast Hungary Kft – Tatabánya).
  • Mi tudásunk és munkák legjavát adjuk ahhoz, hogy megrendelőink számára színvonalas és hatékony szolgáltatást nyújtsunk, terméket biztosítsunk, valamint az általunk üzemeltetett létesítmények állapota és gazdaságossága hosszútávon fenntartható legyen.

 

 

Árbevétel (e HUF)

Létszám (Fő)

Minőség-, környezeti- és munkabiztonsági politikánk:

A KABINET FM zRt. –jogelődjeivel- 1999–től végzi tevékenységét a létesítmények üzemeltetése, épületgépészeti, villamos és technológiai rendszereinek karbantartása, ill. kivitelezése területén. Megalapításától folyamatosan törekszik a megrendelők igényeinek magas színvonalú kielégítésére, piaci jó hírnevének kialakítására, erősítésére a térségben, ill. országosan, a vállalkozás eredményességének, hatékonyságának javításával egyidejűleg. Célja továbbá tevékenységének, működésének környezeti hatásait, munkabiztonsági kockázatait kézben tartani és folyamatosan csökkenteni, valamint megelőzni minden környezetszennyezést és munkahelyi balesetet. Ezen célok eléréséhez a tulajdonosok és a vezetés a személyi és tárgyi feltételeket biztosítják.

Mindezek eléréséhez a vezetés az alábbiakra kötelezi el magát:

  • A vezetés biztosítja mindazon erőforrásokat, melyek a minőség-, környezeti és munkabiztonsági politikában és a vállalkozás éves célkitűzéseiben meghatározott tervek megvalósításához és hatékony és környezettudatos, biztonságos működtetéséhez szükségesek.
  • Célunk a tevékenységünk műszaki, informatikai hátterének, színvonalának folyamatos fejlesztése, legújabb technológiák bevezetésére törekvés, figyelembe véve a környezetvédelmi és munkabiztonsági szempontokat is.
  • Korrekt, partneri kapcsolatok kialakítása mind a meglévő ill. potenciális megrendelőkkel, mind pedig a beszállítói, alvállalkozói körrel hosszú távon.
  • A dolgozók boldogulásának biztosítása stabil, jó légkörű munkahely és korszerű munkafeltételek kialakításával és a belső kommunikáció hatékonyságának fejlesztésével.
  • Csapatszellem, ill. egymás segítésével dolgozó, megrendelő centrikus kollektíva kialakítása. Megfelelően képzett, szakterületükön önálló munkavégzésre, intézkedésre képes munkatársak alkalmazása, tervszerű továbbképzése, környezettudatosságuk, munkavédelmi ismereteik fokozása.
  • Vonatkozó jogszabályi, szabvány és egyéb társadalmi, hatósági, ill. érdekelt fél általi elvárások figyelemmel kisérése, teljesítése.
  • A vállalkozás ISO 9001, ISO 14001 és ISO 45001 szabványok szerinti minőség-, környezetközpontú és munkahelyi egészségvédelem és biztonság irányítási rendszert vezetett be, működtet, felügyel, és annak eredményességét – ezáltal a vállalkozásét is- folyamatosan fejleszti.

A vezetés elkötelezett a megfogalmazottak iránt, és mindent megtesz annak érdekében, hogy ezen elhatározásokat együttműködésükkel a munkatársak, valamint a beszállítók/alvállalkozók is támogassák a közös cél: a megrendelői elégedettség elérése, a „fenntartható fejlődés” és a biztonságos munkavégzés érdekében.

Debrecen, 2021. 01. 01.

Holló Zsolt vezérigazgató

 

Tanusítványaink:

 

Tanúsítványok

Certification